Wednesday, November 3, 2010

Short Message to BoA!

Dan, hari ini adalah hari ke-5 di bulan November, yang berarti adalah hari ulang tahun dari uri onnie, Kwon BoA. Yeyyy~ xD Saengil Chukkhae, onnie!!


For the happiest day for your life, onnie, I wanna give some short message to tell you how I do appreciate you as a singer and a dancer. It`s little bit embarrasing but this is what I feel.




Dear BoA onnie,
Wow! God is really good. He added one more year age to you.
Onnie, how have you been? How do you feel on your 24?
It's not just about the number. It's about what you've already achieved.
You also have a lot to work hard for your career and also the fans-Jumping BoA.
I really appreciate it, onnie. I know it was not easy. God knows how many tears do you dribble when tired. Do not complain, onnie. We are here to support and always encourage you.

Hope you'll always be blessed and keep fighting.



Haapy Birthday!


big hug =3

8 comments:

Mobil Keluarga Ideal Terbaik Indonesia said...

meski saya nggak kenal siapa dia tapi saya yakin dia seorang yang hebat sehingga membuat Clara peduli dengan haru ulang tahunnya (artis jepang atau korea nih mbak)

Zulfadhli's Family said...

Tanggal 17 Oktober yang lalu Zahia juga ultah loh, Aunty Clara ;-)

Btw ternyata Aunty bener2 penggemar artis2 Korea yah

riesta said...

fans berat niy Clara...
hehehe

met ultah juga deh buat idolanya Clara...hehehehe

agoez said...

Kayaknya Ngepen Banget Yah Bu

Nuy said...

waaah iyaaa aku baru inget sekarang tanggal 5 Nov! Saengil Chukkhae, boa onnie! terus eksis laah... aku suka banget suaramu onni. <3

rismahutabarat said...

Sayangnya, aku bukan penggemar artis Korea. Tapi, keponakanku rata-rata jadi fans berat.. Hohoho
Risma

poet said...

semoga ucapannya samapi ke BoA

Winny Widyawati said...

Hmm selamat deh buat idolanya ya Clara :)